Bedobom ide is, hogy meglegyen. Az Árnyak - egyelőre még WIP - kezdőposztja. Közös munka volt, mindegyik része együttes döntés alapján készült. A bemutatkozó szöveg és az ikonok vannak jelenleg megbeszélés alatt.
...

*köszöntő/bemutatkozó szöveg*


Vérúrnő


Egy hosszú, fáradt nap végén nincs is jobb érzés annál, ha kitombolhatod magad a barátaid és társaid körében. A Vérúrnő Fogadójának lehengerlő dizájnja és mámoros hangulata percek alatt megbabonázza betévedő vendégeit, törzsgyökeres tagjait. Arról nem beszélve, hogy egy jó baráthoz mérten nyújt boldogságot és feltöltődést a szórakozni és kikapcsolódni vágyó Árnyak számára. Ha el is szabadulnak a feloldódott indulatok, itt akkor sincs helye se gyűlöletnek, se harcnak; se viszálynak, se szomorúságnak. A fogadó mindig nevetéstől hangos légköre bárki számára hívogató lehet, hiszen meleg ölelések és vidám koccintások birodalma ez, ahol a boldogságnak nincsen határa. Megannyi mágikus frissítővel és bódító nedűvel megtöltött poharak koccanása, és a falak közt szálló elsőrangú muzsika adja meg a hely igazi hangulatát. Az itt tartózkodó Őrzők könnyedén megszabadulhatnak a lelküket terhelő feszültségtől és bánattól, mindezt olyan környezetben, ahogy lényük azt megkívánja. A fogadó több szinten is felperzselheti az Árnyak kedélyeit, mint például a Főhelyiség, ahol egy ősi, több ezer éves ébenfa pompázik. Ennek a törzsét körbeölelve alakították ki a központi, mágikus bárpultot, ahol bármelyik Árny nyugodt szívvel kezdheti meg önfeledt szórakozását, miközben mások a plafont behálózó, szikrázó lampionok alatt adhatják át magukat a tánc vadító és energikus, vagy épppen lassú és nyugtató ritmusának. A fogadó központi termén kívül még sok kisebb, elkülönült rész válthat ki szimpátiát a kevésbé szociális lelkű Árnyakban, ahol páratlan és varázslatos bárpultok várják mágikus italaikkal a csendesebb és kiegyensúlyozottabb hangulatot kedvelőeket is. Vágyjanak az Árnyak bármilyen kikapcsolódásra, ha a fő céljuk a nehéz napok utáni korlátlan szórakozás és egy kis leengedés, úgy a Vérúrnő Fogadójának ajtaja bármikor nyitva áll előttük.
Queens & Kings


Mióta csak világ a világ, az Árnyak mindig is úgy gondolták, hogy minden nő, s minden férfi a saját világán belül egy igazi Uralkodó, még akkor is, ha nem visel koronát. Az igazán nagy tettekhez nem szükséges más, mint állhatatos kitartás, végtelen szorgalom és vasakarat. A legendává válás kulcsa pedig nem más, mint hogy ezek a tettek szívvel és lélekkel, valamint ahhoz szükségszerű tudással szülessenek meg, ami még hatalmasabbá és erősebbé tegye az Árnyakat, mint ezek előtt bármikor. Az elmúlt évszázadoktól kezdve napjainkig bezárólag az Árnyék Gárda tagjainak tettei és dicsőségei mind olyan történeteket, küldetéseket és kihívásokat mesélnek el, melyeket sosem felejt el Eldarya világa. Ezek a történetek olyan személyekről, olyan tettekről mesélnek, amelyek minden Őrző számára tanulsággal szolgálhatnak, vagy ha tanulsággal annyira nem is, legendának azért még első osztályú lehet.
A koronázatlan Királynők és Királyok termében az Árnyvilág összes olyan feljegyzése megtalálható, amely ezekről a történetekről, s azok kivitelezéséről szól. Több ezer feljegyzés, lexikon, enciklopédia és krónika várja azokat az Árnyakat, akik a múlt történéseinek tudományos oldalát hivatottak megismerni, de ugyanúgy megtalálhatóak azok a legendás kötetek, s életrajzi művek, melyek az elmúlt korszak tiszteletreméltó Árnyairól mesélnek. Mindazonáltal nem lehet figyelmen kívül hagyni a tanulmányi részleget sem, ahol egy felbecsülhetetlen értékű, s megnevezhetetlen méretű tudásbázis pompázik megannyi kötettel a szívében. Az összes Gárdatag számára tudást, mágiát és irányt biztosít ahhoz, hogy minél inkább fejlődhessenek és képezhessék magukat akár lexikálisan is. Különböző kihívásokról szóló, képes feljegyzések is megtalálhatóak itt, ahogy lehengerlő aprólékossággal kidolgozott emlékművek is. A Queens and Kings világában számtalan emlék, tudás és érzelem bújik meg, s ha ezek a falak mesélni tudnának, akkor azok fájdalmakról, áldozatokról, boldogságról és hűségről regélnének, de legfőképpen a tagok legyőzhetetlen kitartásáról. Nincs olyan Árny, aki ne mélységes tisztelettel lépne be eme falak közé, s legalább ugyanakkora megbecsüléssel adózik az itt elsajátítható tudás előtt is. A Queens and Kings sokak szerint nem egy külön álló helység, hanem tulajdonképpen egy, a létező világunkon belül teremtett más világ, amely nem hagyja a feledés homályába veszni a múltat. Mindig és mindenkor őrizni fogja azt a tudást, amire az eljövendő Árnyaknak szüksége lehet ahhoz, hogy Gárdáján belül és önálló személyként is erősebb, bölcsebb és tehetségesebb legyen.
Elysium


Az Árnyak mindig is nagy hangsúlyt fektettek a tudásuk finomítására, egyébiránt minden tevékenységre van külön helyiségük. Így, az edzéseket követő szusszanással karöltve általában ezen falak között tartják a belső megbeszéléseiket, adják le a jelentéseiket, továbbá itt zajlanak az eligazítások, az újoncok beavatási szertartásai, illetve minden olyan tevékenység, amely kizárólag az Árnyék gárdát érinti. Mindezt barátságos, csendes körülmények között. A kényelmesebb, komfortosabb érzetet számos kanapé és fotel teszi lehetővé, hogy a hosszúra nyúlt, sőt akár órákig elhúzódó eszmecserék is kényelemben teljenek.Ha egy újonc elveszettnek érzi magát, vagy segítségre szorul feladataival, adott eseményekkel kapcsolatban, akkor mindenképp érdemes benéznie eme szoba ajtaja mögé, mivel a Gárda színes egyéniségekből álló csapata mindenkit szívesen fogad. Szokás témázgatni akár a közelgő ünnepségekről, küldetésekről és bármiről ami a varázslények szívét nyomja, persze csak bizonyos keretek közepette. Hidegebb esték ellen mindig bajtársul szolgál továbbá egy kandalló, egy-két finom meleg takaró a kanapék karfáin. A helyiség bővelkedik a gárdatagok által készített gyönyörű díszítésekkel, az Árnyék gárda szimbólumai sokféle, kreatív felhasználásával, mint például a közös mottót vagy az indulót tartalmazó tábla.
Kristályerdő és Árnyak Arénája


Eel Menedékének csodálatos élővilága megkérdőjelezhetetlenül szerteágazóvá vált az elmúlt évszázadok során. Pontosan ezért nem meglepő ennek a csodás és varázslatos barlangrendszernek a megléte sem, mely az Árnyak vonzáskörzetéhez tartozik. Hosszan húzódó, mágiától sejtelmes színekben pompázó kristályokkal tarkított üregek és barlangtermek felderített, illetve felderítetlen labirintusa ez tele veszélyes, éjszakai teremtményekkel. Legalábbis a kívülállók számára, de az Árnyaknak? Nekik ez egy olyan hely, ahol igazán önmaguk lehetnek, meditálhatnak és relaxálhatnak, illetve feltölthetik készleteiket, vagy gyakorolhatják saját harcmodorukat, edzhetnek másokkal csoportokban.
A nyirkos, hideg levegő a sötétség teremtményeinek, élőlényeinek kedvező légkört biztosít, illetve a félhomályt, hajnali órákat kedvelő növények is kedvükre burjánzhatnak szabadon. A természetes fény pusztán néha, napszaktól függően talál magának utat a járatok mélyére, de olyankor csodálatos fényjátékkal örvendeztetve meg az arra járókat. Mohák, moszatok, algák, gombák és foszforeszkáló virágok ezernyi típusa mellett megtalálható itt rengeteg csigafajta, rovar, bogár, hüllőcsalád és az egészen apró pókoktól kezdve a méteres egyedekig minden. Rengeteg méreg, bájital alapanyag - halálgyökér kivonat, békabogyó, élőhalál gyökér, acromantula méreg, éjiárnyék levél stb.- begyűjthető itt, amely elengedhetetlen az árnyak mindennapi életéhez, küldetéseihez.
Megszámlálhatatlan elágazásnak, kiszélesedő járatnak és barlangteremnek ad otthont ez az egész rendszer, mégis a leginkább használt terület az a központi részleg, ahol az Árnyak Arénája (?) húzódik. Több küzdőtér is megtalálható egymás mellett, ahol egyéni fejlődésre vagy akár csoportos edzésekre is lehetőség van - illetve esetleg egy kis simlis fogadásra egy-egy mérges gomba mellett, ha az ember pontosan tudja, hogy kit keressen. Több gyakorlópálya is rendelkezésre áll a kezdők számára, illetve komolyabb, szintről szintre nehezedő akadálypálya is létre lett hozva a kalandvágyó, törzsgyökeres tagoknak. Itt-ott egy-egy rekord is fel lett vésve az idők folyamán a megfelelő kezdőpont mellé, hogy a versenyszellemben túlbuzgó tagok kiélhessék eme vágyukat is. Mégis nagy tévedésben él az, aki azt hiszi, hogy ezek kis barátságos futamok, ahol egy-egy apró sérülésen és karcoláson kívül nem érheti baj az Árnyékot. A legmagasabb szintű pálya elvégzéséhez Gárdavezetői engedély szükséges, és ilyenkor az Árnyak gyakran kapnak az alkalmon, hogy gárdaeseménnyé emelve csapjanak mellé egy jó bulit is - eredménytől függetlenül.
"Figyelem, kezdő Árnyékosok csak a bejáratott utakat használják, még a gyakorlottakat is megtrükközi néha egy-egy szeszélyes járat! Óvakodjatok Behemoth-tól - Óriáspók veszély!"

Nevra

Gárdánk vezetője amennyire egyszerűnek látszik, legalább annyira bonyolult. Ha jobban megismered rájössz, hogy valójában az ellentétek embere - vagy helyesebben szólva vámpírja. Mindig is fontos volt számára az Árnyak sikere és dicsősége, de ha valami mégis balul sül el, Ő az első, aki támaszt nyújt azoknak, akiknek szüksége van rá, s bizalommal követik Őt. A külvilág felé többnyire mindig azt mutatja, hogy Ő bizony egy nőcsábász - és jobban jársz, ha ezt az imázsát egy percig sem vonod kétségbe - , pedig valójában sokkal több benne a tisztelet és a hűség. Ezt tulajdonképpen csak azok láthatják igazán, akik valamilyen okból kifolyólag közelebb kerülnek hozzá, és őszinte kapcsolatba kerülnek vele. Olyankor képes megnyílni, és megmutatni az igazi, sokkalta sebezhetőbb arcát.
Persze Ő sem tökéletes, mert túl a mélyebb érzésein át ott van a túljátszott egója, amit ha véletlenül megsértesz, számíthatsz némi csúnya nézésre és duzzogásra tőle. Például sose sértsd meg, mint férfit, mert akkor tuti, hogy nem szól hozzád egy jó darabig. Amennyiben komolyabb dologról van szó, hamar felismeri azt is, hogy nem csak a másik fél, de Ő maga hol hibázott, így könnyen békét lehet kötni vele. Ráadásul még sosem fordult elő, hogy akár egyetlen egy nagyszabású bulit kihagyjon a Vérúrnőben, akármilyen nehézségekkel is kerüljön szembe a Gárda - meg egyébként is nálunk van a legfinomabb vérplazma koktél.
Ha teljesen őszinték és nyíltak szeretnénk lenni, akkor Gárdánk édes - néha pedig igazán rémes - vezére lényegében olyasvalaki, aki nemcsak a Főnök szerepében tetszeleg az Árnyék Gárda falai közt, de ugyanúgy barátja, s társa is az összes Árnynak, réginek s újaknak egyaránt.
Karenn

A fiatal lány Nevrához hasonlóan vámpír, ráadásul a Gárda vezető húga is egyben. Nagyon cserfes, segítőkész és egyben kissé hebrencs természetű. Ahol felüti a fejét egy balhé vagy lehetősége adódik valami érdekeset hallani azonnal ott terem. Amiről neki nincsen tudomása az valószínűleg meg sem történt. Éppen ezért említésre méltó a mód felett nagy kíváncsisága, valamint a hirtelen, gondolkodás nélküli cselekvés egyes esetekben, amelybe néha képes belerángatni a barátait. Persze a bajba kerülés pillanatában mindig kitalál valamit amivel kivágja magát a különböző szituációkból. Aktív résztvevője a gárda életének, igyekszik eleget tenni bátyja vágyainak miszerint legyenek ők a legjobbak, az elsők mindenben, amiben csak lehet. Az újoncoknak szívesen segít a problémáik megoldásában, sőt néha még más dolgok esetében is. Külseje meglehetősen különleges, így nehezen összekeverhető a többi taggal.
Króm

Króm, gárdánk legfiatalabb tagja tesz róla, hogy színesebbé varázsolja az Árnyak mindennapjait. Gyakran üti bele pimasz kis orrát olyanba, ami nem rá tartozik, ennek ellenére aligha lehetne rá sokáig neheztelni. Az Árnyak már kiismerték furfangos trükkjeit, így Leiftan szennyesének váratlan eltüntetője vagy épp az alkimista labor titokzatos, gyakori látogatója nem ismeretlen számukra. Hebehurgya jelleme ellenére roppant segítőkész és jó szándékú fiú, aki alacsony termete ellenére is igazi gavallér. Kíváncsiságánál és bizonyítási vágyánál már csak feneketlen gyomra nagyobb, ami nem elégszik meg Karuto gondosan kiszámolt fejadagjaival, úgyhogy ne csodálkozz, ha egyszer csak váratlanul eltűnik egy-egy finom falat a tányérodról.. Én szóltam!
Hogy érettségét bizonyítsa, előszeretettel fordul meg a Vérúrnőben egy pezsdítő ital után sóvárogva, de hiába minden rafinált csel és műszakáll, arra az italra pár évet még várnia kell.

*a kivitelezés megbeszélés alatt*
Gárda mottó, indulóAz Éjszaka: a pajzsunk, a Sötétség: a fegyverünk, az Árnyak: a szárnyaink.
/Lucifer/
"Portyázó lidércek s démonok kacaja,
Harci bikákon lovagló romlottak legjava.
Előttünk titok nem marad rejtve világon innen és túl,
Mindent megszerzünk, amit csak megkíván a Sötét Kényúr.
Ennél jóval több lesz Gárdánk szerepe,
Egyszer mindent eltipor majd az Árnyak serege!"
/Keyo/
"Állj át a sötét oldalra! Van nálunk süti."
Zene
Utolsó módosítás: Kyara (2021. 01. 12. - 13h33)